2016. június 2., csütörtök

Házi baldachin

Amióta Réka meglátta a barátainknál a lányok baldachinját (volt az már vagy fél éve..), időről időre kérte, hogy neki is legyen. Én nem akartam sem a falba, sem a bútorba fúrni, így nem is lett semmi a dologból. De amikor az én ezermester férjem meghallotta, hogy min törjük a fejünket, rögtön kész volt a megoldással. Igaz, kellett fúrni az ágyba, de nem vészes. Nagyon helyes kuckó lett! A tavaly nyári használatban szétment sátorunk váza adja az alapot, az ikeában pedig vettünk egy kék takarót, amire csillagokat varrtam. Az interneten találtam háromféle méretű sablont, maradék anyagból kivágtam, és csak kézzel, lazán varrtam rá, hogy később le lehessen szedni.
Munka közben:


Felrakva, az ágy fölött:




Lilla is kipróbálta :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése